Aj vy zápasíte s výkyvmi nálady?                Premáhajú vás "depky" ?

Stiahnite si mini-príručku, ako dostať pod kontrolu svoj pocitový stav. V dnešnej dobe je to azda potrebnejšie ako nové tenisky...začnite u seba! 

 

                        

          Otvorte svoju myseľ   

                   

    Drobnými cvičeniami sa naučte mať flexibilnú myseľ.               

 

PREČO:

 Zdrojom frustrácie, iritácie, zlosti a smútku je neflexibilná myseľ – myseľ, ktorá sa pevne drží predstavy o tom, aké by veci mali byť podľa našich predstáv a myšlienok. Pokiaľ veci nie sú podľa našich predstáv, sme potom frustrovaní, naštvaní a smutní. Cvičením si flexibilného myslenia sa naučíte myslieť tak, že ste pripravení na čokoľvek a nerozhodí vás ani reklama na bradaté deti.

 

Zamyslite sa: keď náš život niečo naruší, je to zlé jedine z dôvodu, že se pevne držíme predstavy o tom, ako si prajeme, aby to bolo také, na čo sme zvyknutí. Pokiaľ toto prianie opustíte, zmena nie je taká zlá. Je to len iné a mohlo by to vlastne byť i dobré, pokiaľ tú zmenu privítate a zoberiete ju ako výzvu a príležitosť. Je to o tom, vytvoriť si schopnosť si s novou situáciou poradiť, byť flexibilným a zjednodušiť situáciu.

 

AKO:

 

  1. Na týždeň si dajte záväzok, že sa pokúsite nechať plávať všetko, čoho sa držíte, keď ste naštvaní, frustrovaní, smutní atď .

  2. Urobte si zoznam vecí, ktoré tieto emócie spôsobujú – keď vás niekto vyruší, niekto vás blokuje v doprave, niekto je hlučný, keď sa snažíte pracovať, keď si ľudia po sebe neumyjú riad, svokra vás necitlivo poúča, atď.

  3. Vytvorte si pripomienky na dobu, kedy sa tieto spúšťače stanú – papierové upomienky, korálový náramok, niečo napísané na ruke, značka na palubnej doske v aute, trebárs aj diera kladivom do steny...:)

  4. Keď sa spúšťač stane, zastavte sa. Všimnite si budujúce sa emócie. Všimnite si emócie, ale nič nerobte. Dýchajte.

  5. Skúste zistiť, čoho sa držíte – prianí, aby bol vodič milší, želanie si, aby ste mohli robiť, čo robíte bez prerušenia, prianie si, aby ostatní boli perfektní v upratovaní po sebe. Toto sú predstavy – opustite ich. Buďte otvorení veciam, ako sú a zmenám, ktoré sa stali. Nadýchnite se, otvorte svoje srdce, akceptujte.

  6. Teraz reagujte primerane, miesto toho, aby ste si priali, aby veci boli inak, s citom. Behom týždňa toto opakujte, koľkokrát musíte, ale minimálne raz denne. Uvedomte si, prosím, že keď začnete, nebudete perfektní. Je ťažké sa túto schopnosť naučiť, pretože sa nám za roky vybudovali emočné návyky. Stačí začať si to uvedomovať a skúšať túto metódu raz denne. Buďte flexibilní vo vašej túžbe po tom, aby všetko bolo perfektné. Cvičte to, kedykoľvek si spomeniete. Oplatí sa vám to !   

 

 

Inšpirácia:  Leo Babauta - 52 changes

Online kurz Základy kvantovej transformácie - vedomá tvorba reality

Dokážete si predstaviť, že si každé ráno, v priebehu pár minút, nastavíte PERFEKTNÝ deň? A zistíte, že to skutočne funguje? A z perfektných dní sa stanú týždne, mesiace, roky...

Tento blog úplne prirodzene používa súbory cookie. Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Googlom. Používaním tohto webu vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookie.